Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

niedziela, 3 kwietnia 2016

WIOSENNE PORZĄDKI: losowanie drugiej nagrody i następna książka


W drugim rozdaniu z cyklu "Wiosenne porządki" z dziesięciu uczestników losowałam dziś osobę, do której trafi książka Taft Ann Patchett.


Przygotowałam dziesięć losów z nazwiskami zgłoszonych i wrzuciłam je tym razem do beretu...


...wylosowałam jedną karteczkę...


...i mamy zwycięzcę!

Klaudio, gratulacje! Taft Ann Patchett trafi w Twoje ręce! Sprawdź swoją skrzynkę mejlową, lada chwila dostaniesz ode mnie wiadomość z prośbą o adres do wysyłki:)

Bardzo dziękuję wszystkim uczestnikom i trzymam kciuki, aby udało się kolejnym razem. Możecie się zgłaszać co tydzień aż do końca trwania konkursu!

Jednocześnie ogłaszam trzeci tydzień "Wiosennych porządków" - tym razem będzie można wygrać Sześć pięter luksusu. Przerwana historia Domu Braci Jabłkowskich Cezarego Łazarewicza. Na zgłoszenia do losowania tej konkretnej książki czekam do następnej soboty 9 kwietnia, do godziny 23:59, w komentarzach pod tym postem!


Przypominam, że regulamin i dokładny opis konkursu znajduje się w poprzednim wpisie:


Powodzenia!

0 komentarze:

Prześlij komentarz