Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

niedziela, 27 marca 2016

WIOSENNE PORZĄDKI: Losowanie pierwszej nagrody i następna książka


Przekroczyliście moje najśmielsze oczekiwania. 

W konkursie wzięło udział dwadzieścia czworo czytelników, wieści o rozdaniu poszły bardzo szeroko w świat i  wciągu tygodnia liczba obserwujących Rozkminy na Facebooku przekroczyła dwie setki! Aż gwizdam z uznaniem, a następnie kłaniam się nisko, dziękując wszystkim uprzejmie:)

A teraz czas na wyczekiwane zapewne z niecierpliwością rozstrzygnięcie. Mówiłam, że będzie losowanie? Proszę uprzejmie, krok po kroku:


Włożyłam do koszyka - zamiast jajek i cukrowego baranka - karteczki z imionami i pseudonimami wszystkich uczestników...


...potrząsnęłam, zamieszałam, zamknęłam oczy, sięgnęłam...


...i wylosowałam! Krysiu (Wybebeszamy_Książki), gratulacje! Pierwsze damy II Rzeczpospolitej Kamila Janickiego trafią w Twoje ręce! Sprawdź swoją skrzynkę mejlową, lada chwila dostaniesz ode mnie wiadomość z prośbą o adres do wysyłki:)

Bardzo dziękuję wszystkim uczestnikom i trzymam kciuki, że uda Wam się kolejnym razem. Możecie się zgłaszać co tydzień aż do końca trwania konkursu!

Jednocześnie ogłaszam drugi tydzień "Wiosennych porządków u Hadyny" - tym razem będzie można wygrać Taft Ann Patchett. Na zgłoszenia do losowania tej konkretnej książki czekam do następnej soboty 2 kwietnia, do godziny 23:59, w komentarzach pod tym postem!

Przypominam, że regulamin i dokładny opis konkursu znajduje się w poprzednim wpisie:


W nagłym porywie stwierdziłam, że przed oddaniem tej prześlicznie wydanej powieści jeszcze ją przeczytam, więc będzie używana. Możecie ją też podziwiać na moim Instagramie. Postaram się jeszcze zorganizować wpis o tej powieści przed końcem tygodnia;)

A na koniec, chciałam Wam wszystkim życzyć szczęśliwych, rodzinnych, słonecznych Świat Wielkiej Nocy. Ściskam mocno!

0 komentarze:

Prześlij komentarz