Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

niedziela, 15 maja 2016

WIOSENNE PORZĄDKI: losowanie ósmej nagrody i ostatnia książka


No i doczekaliśmy się przedostatniego losowania. Przygotowałam losy, wrzuciłam do wazonu. Obok przyczaił się kotek, sir Jayne, bardzo zaintrygowany. 


Nie zdążyłam jednak rozpocząć losowania, bo ktoś stwierdził, że mi w tym pomoże.


No dobrze, ja nie przeszkadzam.


Pięknie, kocie. Pięknie.


I wylosował.


Mamy zwycięzcę! Julio, wygrałaś egzemplarz książki Richarda Paula Evansa Najcenniejszy dar dzięki szczęśliwej kociej łapce! Gratulacje! Sprawdź skrzynkę mejlową, bo już zaraz wyślę na nią prośbę o podanie adresu;)

W tym tygodniu w ramach "Wiosennych porządków" ogłaszam ostatni konkurs. Będzie można w nim wygrać powieść Harukiego Murakamiego pod tytułem Na południe od granicy, na zachód od słońca. Pisałam już o tej książce w tym poście, jeśli chcecie się czegoś więcej o niej dowiedzieć. Jak lubicie Murakamiego, polecam! Na zgłoszenia do losowania tej konkretnej nagrody czekam do następnej soboty 21 maja, do godziny 23:59, w komentarzach pod tym postem! Przypominam, że regulamin i dokładny opis konkursu znajduje się w tym wpisie (tak, źle wyliczyłam daty...) i że to ostatni tydzień porządków!

0 komentarze:

Prześlij komentarz