Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

czwartek, 1 stycznia 2015

Wyzwanie czytelnicze! Literatura angielska, literatura po angielsku 2015

Wszystkiego najwspanialszego w nowym roku, zachwycających okładek, połyskujących grzbietów, fascynujących fabuł i głębokich przemyśleń!

A skoro zaczął się nowy rok, niniejszym mam zaszczyt ogłosić dwa wyzwania czytelnicze, zainspirowane moją anglofilią.

Wyzwanie "Czytam literaturę angielską"





Celem wyzwania jest przeczytanie jak największej ilości literatury pięknej czy popularnej w tłumaczeniu z języka angielskiego, pochodzącej Wysp Brytyjskich (to znaczy napisanej przez autora angielskiego, walijskiego, szkockiego czy irlandzkiego).

  • wyzwanie trwa od 1 stycznia do 31 grudnia 2015 roku
  • dołączyć do niego może każdy bez wyjątku, w dowolnym czasie
  • jeśli uczestnik posiada swojego bloga, konto na serwisie książkowym, konto na Facebooku - byłoby miło, gdyby umieścił gdzieś powyższy banner z linkiem do tego posta (kod do wklejenia obrazka w okienku powyżej) 
  • oczywiście książki czytane w ramach tego wyzwania można uwzględniać w innych wyzwaniach
  • zamieszczanie recenzji tytułów nie jest obowiązkowe
  • aby dołączyć, dodaj komentarz pod poniższym postem, podając adres bloga/strony konta, link miejsca (postu, strony z wyzwaniami itp.), gdzie będzie można śledzić tytuły książek czytanych w ramach wyzwania

Wyzwanie "I read in English"




Celem wyzwania jest przeczytanie jak największej ilości literatury pięknej czy popularnej w oryginale, napisanej w języku angielskim, pochodzącej z kręgu kultury anglosaskiej (każdy kraj, w którym język angielski jest jednym z państwowych).

  • wyzwanie trwa od 1 stycznia do 31 grudnia 2015 roku
  • dołączyć do niego może każdy bez wyjątku, w dowolnym czasie
  • jeśli uczestnik posiada swojego bloga, konto na serwisie książkowym, konto na Facebooku - byłoby miło, gdyby umieścił gdzieś powyższy banner z linkiem do tego posta (kod do wklejenia obrazka w okienku powyżej)
  • oczywiście książki czytane w ramach tego wyzwania można uwzględniać w innych wyzwaniach
  • zamieszczanie recenzji tytułów nie jest obowiązkowe
  • aby dołączyć, dodaj komentarz pod poniższym postem, podając swoje imię lub nick, adres bloga/strony konta oraz link miejsca (postu, strony z wyzwaniami itp.), gdzie będzie można śledzić tytuły książek czytanych w ramach wyzwania

Powodzenia i wielkie dzięki za odzew!

14 komentarzy:

  1. Ja chetnie sie pisze na wyzwanie "I read in English". W 2014 udalo mi sie z powodzeniem zakonczyc podobne wyzwanie i chce kontynuowac.
    Jestem na www.sinoleodesespero.blogspot.com
    Zaraz zamieszcze banner na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdaje się, że oba wyzwania są jak na moje zamówienie :D Pierwsze od zawsze nieświadomie uprawiałam, drugie dopiero w zeszłym roku, bo jakoś wcześniej nie wpadłam na to, że znajomość angielskiego może mi się przydać też do czytania książek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanowię się jeszcze, czy dam radę przyłączyć się oficjalnie i wtedy na pewno się zgłoszę :D

      Usuń
  3. Chętnie przystąpię do wyzwania "Czytam literaturę angielską".
    http://sowazpapieru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Literaturę angielską bardzo lubię i czytać ją mogę :) ale tylko po polsku, bo mój angielski jest niestety za słaby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taka nowinka - teraz możesz mnie znaleźć pod nowym adresem - naczytane.blogspot.com :)

      Usuń
  5. Na studiach sporo we mnie literatury angielskiej wmuszają :)) na półkach mam też kilka tytułów, choc jeszcze nieprzeczytanych. Wyzwanie super, choć nie wiem, czy się zgłoszę, jeszcze w zadnym udziału nie brałam... I przyznam, że wolę czytać po polsku :) choć czytanie po angielsku na pewno pomaga w poznaniu języka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm zastanowię się nad dołączeniem :) Do tej pory jakoś nie czytałam zbyt wielu książek angielskich pisarzy.. może warto zacząć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest świetny pomysł, zgłaszam się tylko muszę bloga przygotować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przygotowałam, link do strony, na której będę się pojawiały tytuły http://mira-bell.blogspot.com/p/blog-page_7.html

      Usuń
  8. Z przyjemnością zgłaszam się do obu wyzwań.
    http://szeptywsrodciszy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się :)
    http://tu-sie-czyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Też podejmę rękawicę :) http://ksiazkatooknonaswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Drugie wyzwanie podbiło moje serce! Nie wezmę udziału, bo z założenie czytam w oryginale wszystkie anglojęzyczne książki. Nawet pisałam u siebie jak zacząć czytać po angielsku. Aktualnie słucham sobie audiobooka "Emma" Jane Austen, dobrze się przy tym sprząta. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń