Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

poniedziałek, 9 maja 2016

WIOSENNE PORZĄDKI: losowanie siódmej nagrody i następna książka



Mieszkanie przepełnia zapach bzu, a ja mam wyjątkowo leniwy poranek po wczorajszym maratonie Star Wars: The Force Awakens i wszystkich dodatków dostępnych na Blu-rayu, którego dostałam na urodziny. Maraton odbył się w ramach drugiego już spotkania fanek Kylo Rena; nie obyło się bez pisków, wzdechów i ciągłych komentarzy;)

A teraz czas na kolejne losowanie i ogłoszenie przedostatniej nagrody!


Wazon do losowania zajęty gałązkami bzu, więc tym razem losuję z kapelusza:)


I mamy zwycięzcę! Sylwio, wygrałaś egzemplarz książki Lawendowy poranek Jude Deveraux! Gratulacje! Sprawdź skrzynkę mejlową, bo już zaraz wyślę na nią prośbę o podanie adresu;)

W tym tygodniu w ramach "Wiosennych porządków" gramy o powieść Richarda Paula Evansa pod tytułem Najcenniejszy dar. Do mnie ten pan absolutnie nie trafia, więc niech trafi do rąk kogoś, kto go doceni. Na zgłoszenia do losowania tej konkretnej nagrody czekam do następnej soboty 14 maja, do godziny 23:59, w komentarzach pod tym postem! Przypominam, że regulamin i dokładny opis konkursu znajduje się w tym wpisie (coś źle wyliczyłam te daty, ostatnie losowanie będzie 21 maja):

0 komentarze:

Prześlij komentarz