Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

poniedziałek, 5 września 2016

W TERENIE#6: All we hear is radio Hadyna







Pomiędzy przedostatnim i ostatnim odcinkiem Stranger Things (TAK DOBRE!) w leniwą niedzielę napisał do mnie na Facebooku niejaki Jakub Śliwiński, pytając, czy nie wpadłabym następnego dnia, czyli dzisiaj, na audycję do Off Radia Kraków. Żeby opowiedzieć o Silent Reading Party, które organizuję.

Wow.

Nerwowe telefony do znajomych z pracy, szybkie roszady w grafiku i już mogłam potwierdzić, że jasne, chętnie się zjawię.

W ten sposób dziś o ósmej rano przemierzałam deszczowy, zapowiadający nieuchronnie nadchodzącą jesień Kraków, w drodze do budynku Radia Kraków. Trochę onieśmielona i zdenerwowana - podobnie jak przed rozmową o pracę - wjechałam na górę i po chwili trafiłam na wygodną kanapę. Po chwili pojawiła się też przemiła dziewczyna, która wywołała radiowca ze studia.

Muszę przyznać, że to pierwsze zetknięcie z radiem, pewny uścisk dłoni Kuby, przyjemna pieczara z olbrzymimi mikrofonami i przyjemny, poranny chill lecących z głośników - było szalenie fascynujące. Rzecz jasna moje ręce musiały trochę drżeć przy mówieniu na antenie, ale prowadzący okazał się być megaprzyjaznym, pozytywnym człowiekiem, który umiejętnie mnie zagadywał, żeby rozładować to napięcie.

Opowiedziałam o tym, jak trafiłam na artykuły o Silent Reading Parties urządzanych w USA, o tym, jak rzuciłam pomysł innym blogerom i jak udało mi się dogadać z Księgarnią Bona, żeby wreszcie takie coś zorganizować też u nas. Musiałam też opowiedzieć, czemu Rozkminy to fajne miejsce w sieci, które warto odwiedzić, a do tego polecić jakąś lekturę dla słuchaczy na ten deszczowy poniedziałek:)

Wychodząc z radia czułam się - co dość zrozumiałe - zadziwiająco normalnie, ale i przepełniało mnie szczęście i duma, które pozostało do tej pory. W końcu mogę się dzielić i zarażać moją pasją z innymi!

PS Niestety nie mam nagrania, ale na fanpage'u Off Radia Kraków macie dowód, że to naprawdę miało miejsce;>