Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

niedziela, 13 września 2015

Co dalej? Potrzebuję właśnie Twojej opinii!

Biblioteczka Hadynianki część I (część II znajduje się w domu rodzinnym)

Jak zapowiadałam, szykują się zmiany na blogu. Zanim je jednak wprowadzę w życie, chciałam zasięgnąć Waszej opinii. Któż jak nie moi goście powinni wyrazić swoje zdanie na temat tego, co chcieliby na Rozkminach czytać? Otwieram więc przed Wami moją biblioteczkę i umysł, by podzielić się pomysłami. Zaczynamy!

  • Będzie więcej zdjęć i będą one lepsze. Żegnajcie rozmazane krajobrazy i słabo uchwycone tytuły na okładkach! Wreszcie zaopatrzyłam się w lepszy aparat.

  • Mam wrażenie, że wpisy o książeczkach związanych ze Star Trekiem czy Gwiezdnymi Wojnami, a także posty z relacjami z targów książki czy konwentów giną pod masą recenzji i trudno je potem odkopać. Dlatego w kolumnie po prawej stronie pojawią się dopasowane do loga Rozkmin bannery, które usystematyzują treść bloga. Już wkrótce dzięki jednemu kliknięciu przeniesiecie się odpowiednio do wszystkich postów, które dotyczą (1) książek, (2) są wszelako powiązane z językiem angielskim i kulturą brytyjską, (3) czy też kulturą popularną, grami, serialami, filmami, a także (4) wpisy terenowe, czyli sprawozdania z targów, konwentów, spotkań itd. 

  • Zdaję sobie od dawna sprawę, że to musi być nużące - wchodzisz na Rozkminy, a tu kolejny wpis o książce. Bardzo rzadko publikuję coś innego. Od jakiegoś czasu nosiłam się z pomysłem cykli wpisów, ale to Ekruda i Pyza Wędrowniczka z Pierogów Pruskich przekonały mnie ostatnio, że trzeba to wprowadzić w życie. 
Bookspot - w ramach wpisów terenowych, zamierzam odwiedzać fajne miejsca, których można zapatrzeć się w książkę i wygodnie, z przyjemnością poczytać. Już mam kilka typów, oczywiście głównie będą to miejsca w Krakowie, ale przy okazji wypadów do innych miast będę prosiła o polecanie miejsc, które mogę zbadać!

Gamespot - podobnie jak w miejscach książkowych, tutaj będę pisać o miejscach, gdzie można przyjść ze znajomymi i pograć czy to w planszówkę, czy w karciankę, czy w coś jeszcze innego. Za każdym razem, jak będę się wybierać do takiego lokalu czy na konwent, będę zabierać ze sobą aparat i cykać zdjęcia:)

Anglofilia - w ramach mojego bzika na punkcie wyspiarzy, zamierzam prowadzić cykl edukacyjny, zahaczający o historię literatury, połączony z polecaniem najlepszych ekranizacji filmowych.

I'd read a book - polecanki łatwych, przyjemnych, ale wartościowych pozycji do czytania po angielsku, by połączyć przyjemne z pożytecznym. Ćwiczmy język bez zniechęcenia!

Nerdozja - tak samo jak akcesoria czy precjoza, podobnie "nerdozja" byłyby przedmiotami pożądanymi - tyle że przez nerdów. I tak do tej kategorii trafiłyby wpisy o Gwiezdnych wojnach w wydaniu szekspirowskim czy kultowych komiksach.

Po co ja to trzymam - zamierzam odkurzyć zakurzone kąty biblioteczki, w szczególności tej rodzinnej, i opowiedzieć, skąd mam sentyment do takiego a nie innego tytułu.


Pomysłów sporo, prędzej czy później chciałabym wszystkie wprowadzać w czyn. Co o tym sądzicie?

0 komentarze:

Prześlij komentarz